لیزر چندین سال است که خدمات خوبی به صنعت گران ارائه کرده است به ویژه زمانیکه که به حکاکی لیزر و حکاکی فلزات لیزری اشاره می شود. نه تنها فلزات نرم مانند آلومینیوم بلکه فولاد یا آلیاژهای بسیار سخت نیز می توانند، با دقت و به سرعت لیزرکاری شوند. محصولات فلزی، در طیف وسیعی از صنایع قابل حکاکی توسط دستگاه لیزر هستند.

حکاکی لیزری یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در زمان های اخیر است. اگر شما به دنبال تجارتی کوچک با رقابت کمتر هستید، استفاده از دستگاه لیزر بسیار ایده خوبی است. امروزه تقاضای زیادی برای دستگاه های حکاکی لیزری فلزات وجود دارد. از حکاکی بارکد و شماره سریال تا حکاکی  آرم، نام و نشان بر روی فلزات توسط دستگاه حکاکی لیزر انجام می شود. دستگاه های حکاکی لیزر، برای حکاکی بر روی طیف وسیعی از قطعات و صفحات فلزی مناسب هستند. 

حکاکی لیزری، تکنولوژی آسان برای ثبت اطلاعات و نقوش روی محصول می باشد که می توانید از  دستگاه لیزر حکاکی، برای انتقال آرم و لوگو بر روی ابزارآلات، هدایا یا آیتم های تبلیغاتی مورد نظر خود استفاده کنید.

یکی از کاربرد های دستگاه لیزر حکاکی بر روی ابزار، یراق و خدمات ماشین کاری می باشد. برای حکاکی آرم شرکت ها بر روی ابزار آلات و قطعات مختلف نظیر لوله سازی، قطعات الکترونیک، وسایل مخابرات و بسیاری از تجهیزات پزشکی فلزی و… که مارک روی آن ها باید پایداری داشته و از ظرافت و زیبایی لازم برخوردار باشد استفاده می گردد. برای چنین کاری، دستگاه های حکاکی لیزری بهترین گزینه هستند.

دستگاه حکاکی لیزری فایبر برای حکاکی لیزری ابزار آلات فلزی بسیار مناسب می باشد. سهولت استفاده، دقت و سرعت بالا، از مزایای استفاده از دستگاه لیزر می باشد. شما می توانید طراحی مورد نظر خود را در نرم افزار گرافیکی انجام داده و حک طرح را به طور مستقیم با لیزر انجام دهید.