تور دبی ارزان | بهترین قیمت تور لحظه آخری هورام گشت
مسافرین محترم تور دبی، چنانچه قصد خرید بهترین و ارزانترین آفر تور دبی لحظه آخری را دارید و یا تمایل به رزرو تور دبی با قیمت مناسب را دارید، می توانید در این صفحه لیست قیمت هتل، تاریخ و پروازهای مختلف را مشاهده نمایید.
 

معرفی دبی

دبی یکی از شهرهای بزرگ و مدرن در امارات متحده عربی است و از مهمترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه محسوب می‌شود. این شهر به عنوان یکی از پرجاذبه‌ ترین مقصد های گردشگری جهان، با امکانات شهری فوق ‌العاده، آثار تاریخی و فرهنگی، مناطق تفریحی، فروشگاه‌ های لوکس و هتل‌های مجللش، سفری لازم و ضروری برای هر گردشگری است. در دبی، شاهد برج‌ های بلند و تماشایی مانند برج خلیفه، برج آزادی، برج العرب، مجموعه جزیره نخله و مجموعه جزیره جمیرا هستید. در دبی میتوانید به مراکز خرید بزرگی مانند دبی مال، مراکز تفریحی مانند پارک های آبی، اسکی داخلی، باغ پروانه، ساحل جمیرا و آثار تاریخی مانند قلعه دبی و موزه دبی را بازدید نمایید. همچنین غذاهای محلی دبی با مزه‌های خاص و متنوع، شامل کباب، ماهی، برگر، و سایر غذاهای محلی، برای گردشگران جذابیت دارد. در کل، دبی یک شهر بسیار زیبا و مدرن است که امکانات فوق العاده و جاذبه‌های گردشگری بسیاری برای گردشگران تور دبی با قیمت مناسب فراهم کرده است.


تور دبی

دبی در نزدیکی خلیج فارش قرار دارد و از زیبایی بی نظیری برخوردار است، فرهنگ مردمان دبی، دوست داشتنی و بسیار نزدیک به فرهنگ ایرانیان است و ایرانیان به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که دبی مسیری پرگردشگر و محبوب است، در دبی هتل های لوکس بسیاری دیده می شود تا مسافرین بتوانند به راحتی در محیطی دلخواه، آرامش داشته باشند. هتل ها و ساختمان ها در دبی دارای معماری فوق العاده است و اکثرا گردشگران تور دبی برای دیدن معماری منحصر به فرد و خاص دبی، علاقه مند هستند تا به این مکان زیبا سفر کنند و از نزدیک شگفتی معماری های ایجاد شده را تماشا کنند. نکته ی مهم و حائز اهمیت این است که در سفر به دبی نیازمند ویزای توریستی هستید. در واقع آژانس های مسافرتی، می توانند با ارائه چک و سفته به طور الکترونیکی، ویزای توریستی برای مسافرین تور دبی با قیمت مناسب درخواست دهند. برای دریافت پاسخ درخواست ویزا، به یک الی هفت روز زمان نیاز است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های مود در سایت گردشگری هورام گشت همراه باشید.


دریافت ویزای دبی

دریافت ویزای دبی اولین گام برای سفر به دبی می باشد و انواع گوناگونی دارد. برای دریافت ویزای دبی به یک هفته زمان نیاز است.


مدارک مورد نیاز ویزای دبی

جهت اخذ ویزای دبی کافی ست مدارکی مانند اصل پاسپورت، کپی کارت ملی از پشت و رو، کپی صفحات شناسنامه، بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و فرم درخواست ویزا مورد نیاز است.
 

خدمات پکیج تور دبی هورام گشت

*بلیط هواپیما رفت و برگشت 
*ویزای دبی
*رزرو هتل دبی
*ترانسفر فرودگاهی
*بیمه مسافرتی
 

انواع تور دبی آژانس هورام گشت

*تور دبی 3 شب و 4 روز
*تور دبی 4 شب و 5 روز
*تور دبی 5 شب و 6 روز
*تور دبی 6 شب و 7 روز
*تور دبی 7 شب و 8 روز
 

قیمت تور دبی

در تعیین قیمت تور دبی  ملاک های بسیاری وجود دارند، از جمله انتخاب درجه و کیفیت هتل، نوع پرواز، خدمات دلخواه، فصل سفر، تعداد روزهای سفر و ... قیمت هتل های دبی به موقعیت قرار گیری آنها در کدام منطقه دبی و تعداد ستاره های هتل بستگی دارد. جهت دریافت بهترین قیمت تور دبی می توانید با شماره های مورد در سایت تماس گرفته و با کارشناسان آژانس گردشگری هورام گشت مشاوره داشته باشید.
 

انواع آفر تور دبی آژانس هورام گشت

*تور دبی لحظه آخری
*تور دبی زمینی
*تور دبی هوایی
*تور دبی نوروز
*تور دبی ویژه کریسمس
*تور دبی ویژه بلک فرایدی
*تور دبی ویژه تابستان 1402


خرید تور ارزان دبی

خرید ارزانترین قیمت تور دبی می تواند برای اکثر گردشگران مهم و حائز اهمیت باشد. مجموعه هورام گشت توانسته با مشاوره درست و اصولی، گردشگران را راهنمایی کند تا در بهترین زمان به دبی سفر کنند و توانایی معرفی بهترین هتل های دبی را به مسافرین نیز دارند. پس به منظور خرید بهترین قیمت تور دبی می توانید با آژانس هورام گشت همراه باشید. 
 

فرودگاه های دبی

*فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB)
*فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC)


تور دبی از نقاط مختلف ایران

اگر در پایتخت ساکن نیستید به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد، چرا که خدمات تور دبی در هورام گشت از نقاط مختلف ایران نیز قابل خرید و رزرو هستند. پروازهای مقصد امارات از شهرهای مختلف ایران در لیست زیر قرار گرفته است:

*تور دبی از مبدا تهران: هواپیمایی ماهان، ایران ایر و امارات
*تور دبی از مبدا اصفهان: هواپیمایی ماهان و ایران ایر
*تور دبی از مبدا اهواز: هواپیمایی ایران ایر
*تور دبی از مبدا مشهد: هواپیمایی ایران ایر و ماهان
*تور دبی از مبدا کیش: هواپیمایی کیش ایر

 


تاریخچه گردشگری دبی

دبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از مهمترین مراکز گردشگری در جهان است که با داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و شهربازی، میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. تاریخچه گردشگری دبی به دهه ۱۹۶۰ میلادی بازمی‌گردد، زمانی که این شهر از یک روستای ماهیگیری کوچک به شهری بزرگ و پرآمار گردشگری تبدیل شد.
در سال ۱۹۶۶ میلادی، نفت کشف شد و صادرات نفت به دلیل قیمت بالای آن در بازار جهانی، به شهر دبی درآمد زیادی را به ارمغان آورد. با افزایش درآمد نفتی، دولت دبی سرمایه‌ گذاری‌های بزرگی در زیرساخت‌های شهری، ایجاد صنایع و توسعه صنعت گردشگری کرد. این سرمایه‌ گذاری‌ها باعث شد تا دبی به یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در خلیج فارس تبدیل شود.
در دهه ۱۹۷۰ میلادی، دبی شروع به ساخت هتل‌های بزرگ و تجاری کرد و شرکت‌های هواپیمایی بزرگی مانند امارات و ایران ایر شروع به فعالیت در این شهر کردند. با افزایش تعداد هتل‌ها و خدمات گردشگری، تعداد گردشگران ورودی به دبی به شدت افزایش یافت و این شهر به یکی از مهمترین مراکز گردشگری در خلیج فارس تبدیل شد.
در دهه ۱۹۹۰ میلادی، با توسعه بخش خدمات و ساختمان‌های شهری، دبی به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید و تجارت در جهان تبدیل شد. همچنین، دبی شروع به ساخت جاذبه‌های گردشگری جدیدی مانند برج خلیفه، فرودگاه بین‌المللی دبی، مجموعه تجاری دبی مال، پارک آبی و امارات مول کرد که باعث افزایش تعداد گردشگران ورودی به این شهر شد.
در دوران معاصر، دبی با داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و شهربازی، به یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری در جهان جهان تبدیل شده است. امروزه، گردشگران از سراسر دنیا به دبی می‌آیند تا از جاذبه‌هایی مانند برج خلیفه، برج العرب، جزیره نخل، پارک گردشگری و سافاری در بیابان لذت ببرند. همچنین، دبی به یکی از مهمترین مراکز خرید و تجارت جهان تبدیل شده است و میزبان رویدادهای بین‌المللی مانند نمایشگاه بین‌المللی دبی و فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد. با توجه به ادامه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و توسعه جاذبه‌های تفریحی، دبی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است.


آب و هوای دبی

دبی در منطقه خاورمیانه واقع شده و دارای آب و هوای بسیار گرم و خشک است. آب و هوای دبی در فصل تابستان بسیار داغ و خشک و در فصول بهار و پاییز نیز گرم و خشک است. در طول روزهای گرم تابستان، دما به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد در حالی که در فصل زمستان، دما به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
به دلیل آب و هوای گرم و خشک دبی، بهترین زمان برای بازدید از دبی در فصل پاییز و بهار است، زیرا دما در این فصول ملایم‌تر است و شما می‌توانید از بازدید از جاذبه‌های دبی لذت بیشتری ببرید. به علاوه، در این فصول هتل ‌ها و خدمات گردشگری نیز ارزان‌تر هستند. 
در کل، برای سفر به دبی لازم است که از آب و هوای گرم و خشک آن آگاه باشید و برای برنامه‌ریزی بهتر سفرتان، بهتر است به توصیه‌ های مربوط به لباس ‌های مناسب برای این نوع آب و هوا توجه کنید. 
 

بهترین رستوران های دبی

در دبی، رستوران‌های بسیاری از جمله رستوران‌های محلی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی، هندی، لبنانی و غیره وجود دارند که هر یک از آن‌ها می‌توانند تجربه خوبی برای شما باشند. برخی از بهترین رستوران‌های دبی عبارتند از:

*رستوران La Petite Maison دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای فرانسوی می پردازد.
*رستوران دینر این د اسکای دبی: با این رستوران می توانید تجربه یک شام لوکس در آسمان را داشته باشید.
*رستوران لاتیتود Latitude دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستا های خوش طعم و لذیذ می پردازد.
*رستوران نایا Naya دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای خوشمزه هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه، انواع نان سنتی و روتی می پردازد.
*رستوران Aprons & Hammers دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی مانند انواع خرچنگ ها، میگوها، صدف و لابستر می پردازد.


بهترین هتل های دبی

دبی یکی از پرجاذبه‌ترین مقاصد گردشگری جهان است و برای جذب گردشگران از هتل‌های بسیاری برخوردار است. بهترین هتل‌های دبی بر اساس نظر گردشگران و معیارهای مختلف عبارتند از: 

*هتل کارلتون پالاس دبی
*هتل آوانی دیرا دبیپولمن دبی
*هتل پولمن دبی جمیرا لیکس تاورز
*هتل مدیا روتانا دبی
*هتل کراون پلازا دبی
*هتل فیرمونت دبی