تور کوش آداسی ارزان | بهترین قیمت تور لحظه آخری هورام گشت
مسافرین محترم تور کوش آداسی، چنانچه قصد خرید بهترین و ارزانترین آفر تور کوش آداسی لحظه آخری را دارید و یا تمایل به رزرو تور کوش آداسی با قیمت مناسب را دارید، می توانید در این صفحه لیست قیمت هتل، تاریخ و پروازهای مختلف را مشاهده نمایید.


درباره کوش آداسی

کوش آداسی (Koş adası) یکی از جزایر ترکیه در دریای اژه واقع شده است. این جزیره در نزدیکی شهر کوش آداسی واقع شده و مقصدی معروف برای گردشگری است. جزیره کوش آداسی با آب های زیبا، پارک های جذاب، جاذبه های طبیعی و تاریخی، هتل های لوکس از جمله مراکز مهم گردشگری در ترکیه است.
جزیره کوش آداسی دارای آثار باستانی متعددی است که نشانگر تاریخ و فرهنگ آن است. جزیره کوش آداسی به دلیل آب و هوای معتدل خود، موقعیت جغرافیایی مناسب و فراوانی امکانات گردشگری، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه به شمار می رود.
 

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی از جمله محبوبترین مسیرهای گردشگری ترکیه است. یکی از دلایل جذابیت تور کوش آداسی این است که برای سفر به کوش آداسی نیازی به ویزا نیست. کوش آداسی مقصدی است که پر از زیبایی خیره کننده و سواحل جذاب است. سالانه گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان اقدام به خرید تور کوش آداسی با بهترین قیمت و مناسبترین کیفیت می کنند. نکته ی مهمی که بسیار حائز اهمیت است این است که انتخاب هتل خوب بسیار مهم است پس حتما در انتخاب یک هتل خوب در کوش آداسی دقت فرمایید. در کنار هتل می توانید در پکیج تور کوش آداسی یک گشت شهری داشته باشید و از جاذبه های گردشگری کوش آداسی دیدن نمایید.
 

خدمات پکیج تور کوش آداسی هورام گشت

*بلیط هواپیما
*اقامت در هتل با صبحانه
*ترانسفر فرودگاهی
*بیمه مسافرتی
*تور لیدر فارسی زبان
*گشت شهری


انواع تور کوش آداسی آژانس هورام گشت

*تور کوش آداسی 5 شب و 6 روز
*تور کوش اداسی 6 شب و 7 روز
 


قیمت تور کوش آداسی

در تعیین قیمت تور کوش آداسی بسیاری عوامل متعدد تاثیر گذار هستند که از آن میان می توان به تعیین قیمت بلیط هواپیما، مدت زمان اقامت، نوع ایرلاین داخلی یا خارجی، درجه و کیفیت هتل، فصل سفر و ... اشاره کرد. هزینه تور کوش آداسی معمولا به صورت پکیجی تعیین می شود که شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل، صبحانه، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و تورهای گردشگری می باشد. البته با جستجو و انتخاب هتل‌ها و پروازهای مناسب، می‌توانید قیمت خرید تور کوش آداسی را کاهش دهید. همچنین در فصل‌های کم گردشگر، مانند پاییز و زمستان، معمولاً قیمت‌ها کاهش می ‌یابد و می‌توانید با هزینه کمتری سفر کنید.
 

انواع آفر تور کوش آداسی

*تور کوش آداسی لحظه آخری
*تور کوش آداسی نوروز 
*تور کوش آداسی تابستان 1402
 

تور کوش آداسی لحظه آخری

گاها در برخی از پیامک های تبلیغاتی یا شبکه های اجتماعی، تیترهای وسوسه انگیزی مشاهده میشود با عنوان هایی چون خرید تور کوش آداسی لحظه آخری، تور کوش آداسی دقیقه نودی، تور خیلی ارزان کوش آداسی، آفر تور کوش آداسی و ... این تورها تنها به یک دلیل ایجاد میشوند و آنهم نبود فرصت کافی است. در واقع امکانات تور های لحظه آخری همانند تورهای عادی است و هیچ گونه تفاوتی در ارائه خدمات پکیج وجود ندارد. در واقع شرکت های برگزار کننده تور، در صورتی که نتوانند ظرفیت خریداری شده را تکمیل نمایند مجبور به کاهش قیمت تور کوش آداسی می شوند. نبود فرصت کافی می تواند از معایب تورهای لحظه آخری باشد، یعنی اگر اقدام به خرید تور کوش آداسی لحظه آخری کردید باید در نظر داشته باشید که نه میتوانید کنسل کنید و نه زمان کافی برای آمادگی به سفر مثل بستن چمدان وجود دارد یعنی باید چمدانتان بسته باشد و فقط خود را به پرواز برسانید. و اگر هوشیارانه عمل کنید می توانید از طریق آژانس گردشگری هورام گشت، تور کوش آداسی با مناسبترین قیمت را خریداری کنید. 


تور کوش آداسی تابستان 1402

تور کوش آداسی در فصل تابستان به دلیل جذابیت ‌های طبیعی و تاریخی و همچنین آب و هوای مطبوع و آرام دریا، بسیار محبوب است. آژانس هورام گشت مجری مستقیم تور کوش آداسی، آماده ارائه خدمات پکیج های تور کوش آداسی در فصل تابستان است. این تورها شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، وعده‌ های غذایی، ترانسفر فرودگاهی و تورهای گردشگری در جزیره کوش آداسی است. هزینه تور کوش آداسی در فصل تابستان ممکن است به دلیل فصل پربازدید، بیشتر از فصل ‌های دیگر باشد. اما با توجه به انتخاب هتل و پرواز مناسب، می‌توانید هزینه تور کوش آداسی را کاهش دهید. 


فرودگاه های کوش آداسی
در کوش آداسی فرودگاه وجود ندارد و برای رسیدن به کوش آداسی می توانید از فرودگاه عدنان ازمیر که در فاصله ۹۵ کیلومتری آن قرار استفاده کنید.
 

تاریخچه گردشگری کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی جنوب ترکیه است و تاریخچه‌ ی طولانی و پرافتخاری در زمینه‌ ی گردشگری دارد. این شهر با داشتن سواحل زیبا، جاذبه‌ های تاریخی و فرهنگی، هتل‌ های لوکس و خدمات گردشگری متنوع، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان تبدیل شده است.
تاریخچه گردشگری کوش آداسی به دهه ‌ی 1980 میلادی بازمی‌ گردد. در این دهه، برخی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان، انگلیس، فرانسه و ... شروع به سفر به کوش آداسی کردند. این سفرها در ابتدا به صورت تفریحی بود ولی به دلیل ساحل زیبا و آب و هوای مطبوع کوش آداسی، به سفرهای تابستانی تبدیل شد.
در دهه‌ی 1990 میلادی، با توسعه صنعت گردشگری در کوش آداسی، اقامتگاه‌ ها و هتل ‌های بسیاری در این شهر ساخته شدند و تبدیل به یکی از مهمترین مراکز گردشگری در جهان شد. در این دهه، همچنین فرودگاه بین‌ المللی کوش آداسی نیز تاسیس شد که باعث شد تا تعداد گردشگران ورودی به این شهر به شدت افزایش یابد.
در دهه‌ ی 2000 میلادی، با توجه به توسعه صنعت گردشگری در کوش آداسی، شرکت‌ های مختلف گردشگری و هواپیمایی شروع به فعالیت در این شهر کردند و تعداد گردشگران به طور چشمگیری افزایش یافت. در این دهه، کوش آداسی به یکی از پر جذبه ‌ترین مقاصد تفریحی و گردشگری در جهان تبدیل شد و هر ساله میزبان میلیون ‌ها گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد.
در دوران معاصر، کوش آداسی با داشتن جاذبه‌ های تاریخی و فرهنگی، سواحل زیبا، فروشگاه‌ های بزرگ، رستوران‌های با صفا و خدمات گردشگری متنوع، به یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری در ترکیه و جهان تبدیل شده است.


آب و هوای کوش آداسی

جزیره کوش آداسی دارای آب و هوای نیمه استوایی مدیترانه‌ای است. در فصل تابستان، هوا خیلی گرم و خشک است با دمای بالای ۳۰ درجه سانتی ‌گراد و در فصل زمستان، هوا خنک و مرطوب است با دمای حدود ۱۵ درجه سانتی‌ گراد. اما در تمام فصول سال، هوای جزیره خنک و خوش‌ آب و هواست، اما در فصل بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به جزیره کوش آداسی است. در طول سال، جزیره کوش آداسی بارش کمی دارد و اکثرا روزهای آفتابی و خشکی را تجربه می‌کند. در فصل تابستان، دریا آرام و گرم است و شنا و آب‌ تنی کردن به راحتی امکان‌ پذیر است. به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه، جزیره کوش آداسی به دلیل آب و هوای ملایم و مطبوع خود، در هر فصلی از سال، بازدیدکنندگان تور کوش آداسی با قیمت مناسب زیادی را به خود جذب می‌کند.


تور کوش آداسی از نقاط مختلف ایران

شرکت هورام گشت امکان رزرو و خرید تور کوش آداسی را برای عزیزانی که در پایتخت ساکن نیستند نیز فراهم کرده است. مسافرانی که در استان های مختلف ایران ساکن هستند می‌توانند از طریق تماس تلفنی با مشاورین متخصص هورام گشت ارتباط برقرار کرده و اقدام به خرید و رزرو تور کوش آداسی کنند. لطفا دقت فرمایید که برای دریافت تور نیاز به مراجعه حضوری نمی‌باشد. برخی از شهرهای مختلف ایران که امکان دریافت تور مستقیم به کوش آداسی را دارند به شرح زیر است:

*تور کوش آداسی از مشهد
*تور کوش آداسی از تبریز
*تور کوش آداسی از شیراز
*تور کوش آداسی از اصفهان
*تور کوش آداسی از ارومیه
 

بهترین رستوران های کوش آداسی

کوش آداسی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه، به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در نزدیکی دریا، معروف به غذاهای دریایی و محصولات دریایی خود است. این شهر دارای رستوران‌های بسیاری با منوی متنوع و خوشمزه است. در زیر به برخی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی اشاره شده است:

*رستوران کچاپ (Ketchup) کوش آداسی: این رستوران به سرو انواع غذاهای فست فودی مانند سالاد، پاستا، انواع کباب، پیتزا، همبرگر و انواع دسرها میپردازد.
* رستوران یوکا (Yucca) کوش آداسی: این ستوران جز معدود رستوران هایی است که به سرو انواع غذاهای ترکی، چینی و هندی در کنار هم می پردازد.
*رستوران داملا (Damla) کوش آداسی: این رستوران بیشتر به سرو انواع غذاهای دریایی می پردازد.
*رستوران توکی (Tuki) کوش آداسی: این رستوران به سرو انواع ساندویچ ها می پردازد.
*رستوران نارگیل (Coconut) کوش آداسی: این رستوران به سرو انواع غذاهای ایتالیایی، فست فود ها و انواع غذاهای دریایی می پردازد.
 

بهترین هتل های کوش آداسی

کوش آداسی دارای هتل‌های بسیاری با امکانات و خدمات متنوع است. در زیر به برخی از بهترین هتل‌های کوش آداسی اشاره شده است:

*هتل سانیز افس رویال پالاس کوش آداسی
*هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی
*هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی
*هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی
*هتل کلاب ماروی کوش آداسی
*هتل رامادا سوئیت بای ویندهام کوش آداسی
*هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی