پرسناژ

دستگاه لیزر | ماشین لیزر | دستگاه برش لیزر و حکاکی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

استفاده از دستگاه لیزر چه مزایایی دارد ؟

استفاده از دستگاه های حکاکی و برش لیزری دارای مزایای بسیاری نسبت به روش های سنتی دارد و دستگاه های لیزری در حوزه‌های مختلف بسیار کاربرد دارد. دقت و ظرافت دستگاه حکاکی و برش لیزر یک امتیاز و مزیت به حساب می آید. در سال‌های اخیر از تکنولوژی لیزر برای برش و حکاکی بسیار استفاده می شود و به سادگی و با دقت بسیار بالا، می توان متریال های مختلف را حکاکی کرده و یا برش دهید.

در زیر بعضی از مزایای استفاده از دستگاه های حکاکی و برش لیزری فلزات نام برده شده است:
1.سرعت بسیار بالای حک و برش لیزری
2.دقت بسیار بالا لیزر 
3.کیفیت فوق العاده حک و برش لیزری
4.امکان برش لیزری با ظرافت و دقت بالا
5.عدم نیاز به کلیشه و الگو
6.قابلیت تکرار طرح
7.راحتی اجرای یک ایده و تبدیل ایده به محصول نهایی
8.توانایی اجرای طراحی های پیچیده
9.لبه های برش خورده صاف و بدون زدگی
10.قابلیت تولید تعداد بالای محصول بدون تغییر در طرح و کیفیت 
11.پرتی و ضایعات کم در تولید
12.هزینه تولید پایین و بهره وری بالا
13.ماندگاری طرحها و نقوش 
14.قابلیت انتخاب انواع فونت 
15.قابلیت حکاکی و برش لیزری سفارشی و شخصی سازی طرح
16.عدم تولید مواد آلاینده و سر و صدای پایین
17.قابلیت استفاده از تکنولوژی لیزر گسترده در صنایع مختلف

شما می توانید  جهت اطلاع از قیمت، خرید یا خدمات انواع دستگاه های لیزر برش و حکاکی یا مشاوران متخصص و خیره بخش فروش شرکت بین المللی پرسناژ تماس حاصل نمایید.

۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

خدمات دستگاه لیزری برش لیزری چوب و ام دی اف

تکنولوژی لیزر و برش لیزری، تحولی بسیاری در خدمات صنعتی بخصوص صنعت چوب و ام دی اف بوجود آورده است. از دستگاه برش لیزر چوب برای ساخت و تولید بسیاری از مصنوعات چوبی استفاده می شود. از آنجایی که کیفیت و دقت برش لیزری روی چوب بسیار بالاست، ایجاد طرح و نقوش ظریف و پیچیده، ایجاد انواع برش لیزری اشکال هندسی منتظم و غیر منتظم و طرح های بسیار ریز بر روی انواع سطوح چوبی و با دستگاه های برش لیزری امکان پذیر می باشد.

 بیشترین کاربرد برش لیزری چوب و ام دی اف جهت تولید و ساخت وسایل تزئینی و دکوری می باشد. سرعت برش، کیفیت لیزر و اجرای همزمان حکاکی و برش  لیزری از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه برش لیزری می باشد.

متریال های مورد استفاده در برش لیزر
چوب ، ام دی اف، انواع چوب های درخت، تخته سه لا، چوب پنبه ، بالسا

کاربرد دستگاه لیزری برش لیزری
ساخت انواع جعبه، ماکت سازی، انواع کارت تبریک و دعوت و عروسی چوبی، ساخت کارت ویزیت، تابلوهای چوبی، برش تابلو معرق و پازل فدکوراسیون داخلی نظیر پارتیشن، پاراوان، لوازم دکوری و تزیینی، جا شمعی، ساعت، گلدان، ساخت انواع لوستر و آباژور های ایستاده و رومیزی، ساخت انواع جعبه های تزئینی و جعبه های جواهرات، ساخت تابلو های تزئینی ، انواع وسایل کاربردی از قبیل جادستمالی، زیرلیوانی، ساخت انواع هدایای تبلیغاتی، ساخت لوح تقدیر چوبی، ساخت اسباب بازی های چوبی، جعبه شیرینی و شکلات چوبی، انواع جعبه هدیه چوبی، منوی رستوران، انواع ساعت دیواری و ... .

۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

خدمات دستگاه برش لیزری فلزات

امروزه انواع دستگاه های لیزر با تنوع محصول زیاد و سرعت بالا در صنایع تولیدی مورد نیاز و استفاده می باشد. دستگاه های برش  لیزر مختص برش فلزات تا حدود زیادی این خواسته صنعت را برآورده کرده است. دستگاه برش  لیزر بسیار مورد توجه صنعتگران است و برای برش های لیزری بسیار دقیق و انجام سفارشات اختصاصی برش کاربرد دارد.

برش لیزری مخصوص فلزات در صنایعی که نیاز به برش دقیق و ظریف دارد مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت و دقت برش دستگاه برش لیزر فلزات بسیار بالا است و برش لیزر با بهترین کیفیت انجام می پذیرد. در مجموع  استفاده از دستگاه برش لیزر در تولید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد دستگاه برش لیزر فلزات در صنایع مختلف
صنایع فلزی، تبلیغات، زیورآلات و بدلیجات، طلا و جواهر، صنایع نظامی، صنایع تولیدی، خودروسازی، پلاک سازی، مشبک سازی، قطعه سازی، لوازم تزئینی و ... .

فلزات قابل برش با دستگاه لیزر برش
برش لیزر مس، برش لیزر استیل، برش لیزر آهن، برش لیزر برنج، برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنز توسط دستگاه برش لیزر قابل اجرا است.

قیمت خدمات برش لیزری فلزات 
بطور کلی محاسبه قیمت خدمات برش لیزری فلزات بسته به طرح، تعداد خروجی، ضخامت ورق و نوع متریال متفاوت می‌باشد. تیراژ و تعداد قطعات بالاتر، باعث پایین آمدن قیمت خدمات برش لیزر می شود.

ارائه خدمات برش لیزر و برش فلزات با جدیدترین، بروزترین و قویترین دستگاه های برش لیزری فلزات در مجموعه پرسناژ بصورت حرفه ای انجام می پذیرد. از مهم‌ترین عوامل موفقیت مجموعه، استفاده از تیم حرفه ای، کیفیت بالای ارائه خدمات و در نتیجه رضایت مشتری می باشد. کارشناسان و متخصصان ما آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشند.

۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

نکات مهم جهت خرید دستگاه برش لیزری

برش لیزر تکنولوژی نوینی است که توسط اشعه لیزر برای برش اشیا کاربرد دارد. از تکنولوژی برش لیزری در صنایع مختلف استفاده می شود. برش لیزری توسط خروجی قوی نور لیزر و تماس لیزر با اجسام انجام می شود. موارد زیر بر روی آن قسمت از جسم یا محصول مورد نظر جهت برش لیزری انجام می شود:  

1-جسم مورد نظر بریده می شود ، 2-بر اثر حرارت آب می شود، 3-می سوزد یا 4-تصعید می شود. سطح برش لیزری با کیفیت عالی و با کمترین رنجه و لبه‌های اضافی ایجاد می شود.
برش لیزر در صنایع بسیاری نظیر پزشکی، صنایع نظامی، زیورآلات، تبلیغات و دکوراسیون، پوشاک، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم ، مهندسی، چوب و دکور سازی، تابلو سازی  و …  کاربرد دارد.
از مهمترین مزایای برش لیزری می توان به سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی، سرعت و دقت بالای برش نام برد. دقت بالا و مصرف انرژی کمتر در هنگام برش از مزایای دستگاه‌های برش لیزری نسبت به روش های دیگر برش می باشد. سرعت بسیار بالای دستگاه برش لیزر و خروجی های یکسان باعث راندمان بسیار بالا در تولید محصولات می شود.
دستگاه های برش لیزری شامل دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیرفلزات می باشد که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد، توانایی و قابلیت های منحصر بفرد خود را دارد. دستگاه های برش لیزر با توان های مختلف موجود می باشد که دستگاه های با قدرت وات بیشتر برای برش لیزری مناسب هستند.با استفاده از دستگاه لیزر برش، شما قادر هستید محصولات مختلف را در سایزهای متفاوت برش دهید. انتخاب سایز دستگاه و قابلیت های آن، بر اساس نیاز شما و محصول مورد نظر شما می باشد. در صورت خرید دستگاه با سایز بزرگتر، شما قادر خواهید بود محصولات مختلف را در سایزهای متفاوت برش لیزری نمایید و این یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما می باشد. همچنین شما قادر به تولید انبوه و پیشی گرفتن از رقبا را خواهید بود.
از مهمترین نکات جهت خرید دستگاه برش لیزر، خدمات پس از فروش نظیر ارائه سرویس توسط افراد خبره و با تجربه و همچنین ارائه قطعات مورد نیاز دستگاه لیزرمی باشد. تیم حرفه ای کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت بین المللی پرسناژ ، آماده ارائه خدمات بصورت 24 ساعته به سراسر کشور می باشد.در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از مشاوره های رایگان کارشناسان و متخصصین مجموعه پرسناژ استفاده نمایید.

۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

یک دستگاه برش لیزری و حکاکی لیزری خوب چگونه است ؟

دستگاه های لیزری متفاوت با توجه به نیازهای مشاغل مختلف و خدماتی که ارائه می دهد متفاوت است .دستگاه‌های برش لیزری شامل دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی هستند که هر گروه با توجه به توان و قابلیت های که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند . 

. برای برش و حک فلزات از دستگاه برش لیزری فایبر استفاده می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. 
دستگاه لیزر فایبر به خاطر پایدار بودن و استفاده از فیبر نوری برای ارسال اشعه لیزر از امنیت و دقت بالایی در  برش قطعات فلزی برخوردار است. نور در دستگاه لیزر فایبر کاملا مستقیم  و متمرکز بر یک نقطه کوچک تابیده می‌شود. در واقع لیزر فایبر به علت تمرکز بالا حتی با توانی در حد یک وات، قابلیت تاثیر روی مواد مختلف را خواهد داشت. بازده بالا و خشک شوندگی آسان لیزر فایبر را میتوان یکی دیگر از عوامل محبوبیت این دستگاه دانست. تنها درصد کمی از توان دریافتی را به لیزر تبدیل کنند اما نسبت تبدیل توان پمپاژ به توان خروجی در فایبر بین 80-70 درصد می باشد.

دستگاه لیزر CO2 در صنایع زیر بسیار پرکاربرد می‌باشد:
1-
تبلیغات- کارت ویزیت، خودکار، جاکلیدی، یادبود و...
2-
صنعت چرم- کیف، کفش و ...
3-
حکاکی عکس روی شیشه، پلکسی، چوب، سنگ و ...
4-
کارت عروسی- مقوایی، کاغذی، چوبی و...

۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

حکاکی حروف بر روی فلزات

حکاکی بر روی فلزات به اواسط قرن 15 میلادی باز می گردد . از این زمان حکاکی بر روی فلزات معمول شده است. به طوری که امروزه حکاکی بر روی زیورآلات راهی دلچسب برای انتقال پیام و معنی می باشد. در گذشته، حکاکی بر روی زیورآلات فلزی از طریق روش های سنتی انجام می شده است. این روش ها که با دست انجام می شدند، قابلیت حکاکی فلزاتی مانند طلا، مس و پلاتین را داشتند
از نمونه حکاکی های بر روی فلزات می توان به مواردی چون لیزر، حک پیام های شخصی، شماره سریال، لوگوی شرکت ها، بارکد، تصاویر گرافیکی، اشکال دیجیتالی و یا هر طرح و داده ای بر روی انواع فلزات اشاره کرد .

دستگاه لیزر سیستمی کامپیوتر محور بوده که موجب آلودگی محیط زیست نمی شود. از آن جا که پرتوی لیزر با مواد اولیه تماس مستقیم برقرار نمی کند، آسیبی به آن ها وارد نمی سازد. این مزیت هنگام کار با فلزات گران بها بسیار با اهمیت جلوه می کند.  زیرا در این شرایط حفظ کیفیت فلز و تولید قطعات ظریف مهم و ضروری می باشد. همچنین با این روش، حک ایجاد شده بر روی فلزات ماندگار بوده و در اثر شست و شو از بین نخواهد رفت

تقریبا هر نوع فلزی از قبیل طلا، نقره، برنج، استیل ، کاربید، مس، تیتانیوم، آلومینیوم و ... قابل حکاکی لیزربا دستگاه لیزر هستند.

کاربردهای حکاکی بر روی زیورآلات

حکاکی شماره سریال یا لوگو برای نشان دادن عیار زیورآلات فلزی نظیر طلا؛
حک نوشته های چند خطی داخل انواع حلقه؛
حک علایم و اختصارات بر روی انواع زیورآلات (شماره سریال، کپی رایت، علایم و نوشته های شخصی)؛
حک انواع ساعت، گردنبند، جعبه عینک، هدایا، جوایز و  یادبود های سفارشی؛
حک انواع جاکلیدی.

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

برش لیزری در فلز برنج چه کاربردهایی دارد ؟

از چندین سال قبل تا کنون برش لیزری فولاد به صورت خفیف و همچنین استیل ضد آب از سال های قبل تا کنون توسط لیزر CO2 انجام می شد . اما این روش راه حل مناسبی برای برش فلزات براق یا زرد رنگ نیست . تا پیش از پیدایش تکنولوژی لیزر فایبر، برش فلزاتی از قبیل مس، برنج و برنز بسیار سخت و خارج از تصور به نظر می‌رسید. اما امروزه، لیزر فایبر با قابلیت بالایی که در برش فلزات زرد رنگ دارد، صنعتگران را قادر به ساختن محصولاتی بی نظیر و در عین حال صرف هزینه‌های کمتر ساخته است. در واقع، انجام برش لیزریبرنج و مس با ضخامت 1 میلی متر را در کمتر مرکز خدمات لیزری می‌توان مشاهده نمود
 
فلز برنج‌ تشکیل شده از مس و روی می‌باشد که بر اساس میزان عناصر تشکیل‌دهنده آن، به رنگ‌ها و انواع برنج زرد، برنج قرمز، برنج سرب، برنج سیلیسیوم، برنج قلع یا ورشو دیده می‌‌شود

کاربردهای دیگر این فلز را در ادامه مشاهده می‌کنید

-
ساخت انواع زیورآلات (گردنبند، دستبند، گوشواره، پابند و ...)

-مهمات جنگی

-
صنایع دریایی (دریچه‌ها، انواع لوله‌کشی‌ها، پروانه‌ها و ...)

-
ساخت انواع سازهای موسیقی (به خاطر خاصیت آکوستیکی)

-
مغزی قفل ها (به خاطر سطح اصطکاک کم)

-صنایع مکانیکی
امروزه از تکنولوژی لیزر فایبر برای برش برنج و مس استفاده می‌شود. لیزر فایبر طول موجی حدود 1.07 میکرون داشته و به همین دلیل در مقایسه با پرتوهای لیزر CO2 کمتر منعکس شده و بنابراین هنگام تابیدن بر روی برنج راحت جذب آن می‌شود و برش آن را ممکن می‌سازد.

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

استفاده از دستگاه های برش لیزری چه مزایایی دارد ؟

امروزه استفاده از دستگاه های برش لیزری به منظور ساخت محصولات و یا ابزار آلات مورد نیاز صنایع در حل رشد است . مزایای استفاده از این تکنولوژی بسیار است که به اختصار در اینجا بیان می کنیم ::

 1.برش لیزری مقدارکمی برق مصرف می‌کند.

این مورد از مهم ترین مزایای دستگاه برش لیزری است .

2.برش لیزری فرایندی بی خطر است.

3. فرایند برش لیزری بدون برقراری تماس مستقیم انجام می‌پذیرد.
4. برش لیزری بر روی انواع مواد قابل اجرا است.
5. برش لیزری بسیار دقیق و بی نقص است.

6. برش لیزری در تمام صنایع قابل استفاده می‌باشد.

با وجود اینکه عمده استفاده دستگاه برش لیزری در ساخت و ساز می‌باشد، در صنایع مختلف می‌توان از آن بهره برد. از این تکنولوژی به طور گسترده در صنایع پزشکی و برای برش بافت‌های انسانی یا عمل جراحی مهمی مانند جراحی چشم استفاده می‌شود. 

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

برش لیزر استیل

با استفاده از لیزر، فرایند برش استیل با سرعتی بالا و مقرون به صرفه انجام می‌پذیرد. هنگامی که اشعه لیزر با استیل تماس برقرار میکند، دمای آن نقطه بسیار بالا رفته و شروع به آب و یا بخار شدن می‌کند. با نفوذ کامل لیزر، استیل شروع به برش خوردن در ابعاد و اشکال مورد نظر می‌کند. با استفاده از تکنولوژی لیزر، امکان ساخت لوازم پزشکی و جراحی، چاقو، لوله، ابزار و لوازم ساختمانی فراهم شده است. راحتی دراستفاده از لیزر برای برش فلزات و همچنین سرعت بالای این تکنولوژی، موجب بالا رفتن بازده و صنایع مختلف در تولید ابزار و لوازم مورد نیاز شده است. 
به کارگیری لیزر در برش استیل، مزایای فراوانی را به همراه دارد. همانطور که اشاره شد، اشعه لیزر با حرارتی که بر روی سطح استیل ایجاد میکند امکان برش قطعاتی با شکل و طرح‌های متنوع را فراهم می‌سازد. در واقع، با این روش برش ورقه‌های استیل با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود. لیزر را می‌توان بهترین روش برای برش ورقه های استیل با ضخامت‌های مختلف دانست. 
مزیت دیگر را می‌توان از بین رفتن مراحل تمیزکاری سطوح برش خورده دانست. زیرا دستگاه برش لیزر با حرارتی که طی فرایند برش بر سطح استیل ایجاد می‌کند، موجب سخت‌تر شدن لبه‌های بیرونی قطعات برش خورده می‌شود. آن‌چه در این فرایند تولید می‌شود؛ سطوحی صاف و مقاوم بوده که نیازی به مراحل پرداخت و تمیزکاری بعدی نخواهد داشت.

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

از بین بردن موهای زائد با لیزر

موهای زائد ممکن است بر روی صورت، پا، بازو، زیر بغل یا سایر قسمت ها رشد نماید. هم زنان و هم مردان سعی می کنند از  فناوری لیزر برای برداشتن و حذف موهای زائد استفاده کنند زیرا این روش می تواند تاثیر خوبی به همراه داشته باشد.  بیشتر افراد نمی دانند که حذف موها توسط لیزر می تواند برای افرادی که  مشکلاتی با موهای فرو رفته دارند نیز مفید باشد. با برداشتن و حذف مو ، فولیکول آن دیگر عفونت نخواهد کرد. این استراتژی یک روش پیشگیرانه محسوب می شود زیرا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری می کند.

حذف و برداشتن مو با لیزر چگونه کار می کند؟

سیستم لیزری برای حذف موها یک پرتو از نوری با شدت بالا را  که به شکل لیزر در آمده است بر روی فولیکول مو می تاباند. مقدار کنترل شده از گرما به هدف می رسد و می تواند موها را حذف کند. با وجود چنین سیستمی، عوارض کار به حداقل می رسد.

 آیا برداشتن موها با لیزر مقرون به صرفه است؟

بیشتر افراد برداشتن مو با لیزر را نسبت به روش های دیگری همچون اصلاح با تیغ یا موم بسیار مقرون به صرفه می دانند. همچنین استفاده از این روش می تواند ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشد.  روش های درمان بسیار متعدد است بنابراین بهتر است از یک پزشک متخصص کمک گرفته شود. این فرد می تواند هزینه نهایی را تخمین بزند.

ایا برداشتن و حذف مو توسط لیزر را می توان بر روی تمامی پوست ها انجام داد؟

این نوع درمان را می توان بر روی طیف وسیعی از پوست ها انجام داد. افرادی که پوست لطیف و زیبا با موهای سیاه را دارند بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد اما با تغییر روش های درمانی این موضوع را نیز می توان بهبود بخشید. امروزه با استفاده از آخرین فناوری موجود، می توان لیزر را بر روی پوست های تیره تر نیز مورد استفاده قرار داد.

 نواحی رایجی که با لیزر درمان می شوند:

با اینکه می توان از لیزر در بیشتر بخش های بدن استفاده کرد اما رایج ترین نواحی بدن زنان شامل پاها، صورت ، بازو، زیر بغل و ناحیه شرمگاهی است. هر فردی نیازهای خاص خود را دارد. به همین خاطر این روش محدودیت های خاصی ندارد و می توان بر اساس نیاز فرد نواحی مختلف بدن را  با آن درمان کرد.

حذف موهای زائد با نور پالس دار چقدر موثر است؟

با کمک فناوری های پیشرفته لیزری، شکی نیست که لیزر و نور پالس دار روش های مفید و موثری برای متوقف کردن رشد موهای زائد است. در مقایسه با سایر روش های سنتی، استفاده از این دو مورد نتیجه بهتر و پایدارتری ایجاد خواهد کرد. لیزر پرتو بسیار متمرکزی است که مورد استفاده قرار می گیرد اما نور پالس دار به قسمت های عمیق نفوذ نمی کند.

بعد از لیزردرمانی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بعد از لیزردرمانی، ناحیه درمان شده باید تمیز نگه داشته شود. در این ناحیه ممکن است رشد مو وجود داشته باشد اما بعد از یک یا دو هفته رشد آن تغییر می کند. دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند فرایند درمانی را به خوبی تکمیل کنید:
اگر بعد از لیزردرمانی تورم یا قرمزی بر روی پوست وجود داشت از یخ بر روی آن استفاده کنید.
اگر ناحیه مورد نظر تاول زد به پزشک مراجعه کنید.
ناحیه درمان شده را خراش ندهید. برخورد ارام با این ناحیه بسیار ضروری است.
به مدت دو هفته بعد از لیزردرمانی ناحیه مورد نظر را با کرم ضد آفتاب با SPF سی(۳۰) پوشش دهید
ملاقات بعدی خود را ۴ هفته بعد از آخرین جلسه خود قرار دهید.

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ