پرسناژ

دستگاه لیزر | ماشین لیزر | دستگاه برش لیزر و حکاکی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

حکاکی لیزری شیشه و آیینه

دستگاه های حکاکی لیزری  مخصوص غیرفلزات توانایی حکاکی شیشه وآینه را دارد

حکاکی روی شیشه وآینه می تواند برای مقاصد تزئینی نظیر  تولید درب و پنجره ، دکوراسیون داخلی هتل، رستوران، بانک، فروشگاه ها  و ... یا حک کردن تصویر، طرح ، مارک ، لوگو ، چاپ لیزری عکس روی شیشه ، حکاکی روی آینه و یا حکاکی روی کریستال … ساخت هدایای تبلیغاتی ، تولید لوازم بهداشتی ساختمانی ، خودرو سازی قابل استفاده می باشد

شرکت پرسناژ با استفاده از نیروی کارآزموده و متخصص و با بکار گرفتن دس

۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

پرداخت کاری فلزات

شرکت بین المللی پرسناژ با استفاده از نیروی کارآزموده و متخصص و با بکار گرفتن دستگاه های مدرن و مجهز ، آماده ارایه خدمات پرداختکاری به مشتریان عزیز می باشد. خدمات پرداختکاری با قیمت بسیار مناسب و برای کارهای هنری شکیل و مشاغل مختلف ، در اندازه های سفارشی (حداکثر ۲۰x 20 سانتیمتر) و برای مقاصد و تولیدات مختلف کاربرد دارد.

– ارائه کننده خدمات پرداخت کاری فلزات توسط پیشرفته ترین دستگاه های حکاکی و برش لیزر

– ارائه کننده خدمات پولیش کاری دستی و براق کردن سطوح

– از بین بردن هرگونه خط و خش از روی سطوح

– از بین بردن هرگونه پلیسه

– هزینه مناسب، دقت ، بهترین کیفیت و سرعت بالا

– پرداخت کاری فلزاتی نظیر استیل (براق ، خش دار) ، برنج ، مس ، آلومینیوم ، آهن

– قابل استفاده در صنایع فلزی ، بدلیجات (دستبند، گوشواره و آویز گردنبند) ، تبلیغات ( تندیس، جاکلیدی) ، تابلوسازی، قطعه سازی ، ماکت سازی ، الکترونیک و … .


۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

خدمات حکاکی لیزر پلاستیک

خدمات حکاکی لیزر پلاستیک

با استفاده ازخدمات دستگاه لیزر می توان طرح های بادوام و ظریفی را بر روی قطعات پلاستیک حکاکی لیزری کرد. در مواردی که قطعات پلاستیک در معرض اصطکاک زیاد هستند و امکان پاک شدن مواد رنگی چاپ روی آن ها وجود دارد، حکاکی لیزری گزینه جایگزین بسیار مناسبی است.

در مواردی که زیبایی طرح مورد نظر است نیز می توان از حکاکی لیزری که علاوه بر ظرافت، عمق هم دارد استفاده نمود. مورد دیگری از حکاکی قطعات پلاستیک برای حالتی است که قطعه دارای سطح یکنواختی نیست.

در مواردی که تعداد قطعاتی که باید چاپ شوند کم باشد هم حکاکی لیزری گزینه مناسبی می تواند باشد.چاپ لیزری روی پلاستیک

۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

دستگاه های لیزر حکاکی

پرسناژ عرضه کننده انواع دستگاه‌های حکاکی لیزری و همچنین ماشین های حکاکی لیزر  با قابلیت حکاکی ظریف روی فلزات و غیر فلزات با سرعت بالا، خروجی مطلوب و راندمان بالا می باشد، دستگاه های حکاکی لیزر این شرکت در مدل های متنوع و گوناگون متناسب با فعالیت های مختلف و در دو دسته بندی کلی ارائه شده است . دسته بندی اولیه تحت عنوان ماشین حکاکی لیزری فلزات و دسته دوم با عنوان دستگاه لیزرحکاکی غیر فلزات محسوب می شود. کاربرد های حکاکی لیزری در واقع اینگونه بیان می شود. حکاکی با لیزر راهکاری عالی برای درج نشان و آرم خود روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر روی مشتریانتان است. حکاکی با لیزر روی هر ماده و متریالی انجام میگیرد. این حکاکی میتواند بر روی انواع چوب، شیشه ، پارچه، کاغذ و مقوا و همچنین مواد گرانقیمت فلزی و غیر فلزی مثل طلا، یاقوت ، الماس … صورت گیرد.


مدل های مختلف ماشین لیزر حکاکی پرسناژ شامل FLM , MUV , MC, MF و مدل های دیگری از دستگاه حک لیزری است که میتوانید از آن ها دیدن کنید و متناسب با بودجه و نیاز خود خرید خود را انجام دهید

۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

پلکسی گلاس

پلکسی گلاس (ورق طلق یا آکریلیک)

یکی از موارد که دستگاه های لیزر به خوبی آن را برش می دهد پلکسی گلاس است. طلق یا پلکسی گلاس با اسامی مختلفی نامیده می شود که عبارتند از: طلق، اکریلیک، پلی اکریلیک و پلکسی. این ماده به خاطر زیبایی، مقاومت، سبکی و شفافیت، در سال های اخیر در زمینه های مختلف کاربردهای متنوعی پیدا کرده است. از خدمات برش لیزریپلکسی گلاس برای ساخت تندیس ها، لوح های یادبود، دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی، ویترین مغازه و فروشگاه ها، تابلوهای تبلیغاتی، قطعات خاص صنعتی و همچنین ظروف خانگی استفاده می شود.

این ماده با ضخامت های مختلف ( بین ۱ تا ۳۰ میلی متر ) در بازار موجود است و ضخامت های بالای ۳۰ میلی متر نیز با کمی جستجو قابل دسترسی خواهند بود قیمت برش پلکسی گلاس مناسب است. نحوه برش پلکسی گلاس بستگی به دستگاه برش پلکسی گلاس دارد که می تواند طلق را به اندازه و ابعاد مختلف برش بدهد.

۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

حکاکی روی سنگ

سنگ یکی از بهترین مواد اصلی است که حکاکی لیزری روی آن از نمای خاصی برخوردار است. انواع سنگ هایی که کاملا شفاف و به رنگ تیره هستند مانند گرانیت، مرمر ، بازالت یا حکاکی سنگ عقیق بهترین نتیجه را در حکاکی لیزری مخصوصا حک تصویر می دهند. این نوع دستگاه لیزر حکاکی روی سنگ به طور خاص برای حکاکی لیزر و خصوصا برای حکاکی انواع سنگ مانند سنگ مزار، سنگ تزیینی شومینه، سنگ های یادبود، سنگ های مورد استفاده در لابی هتل ها و … مناسب است.

 

امکـان حکـاکـی بـه صـورت لایـه بـرداری بسیـار ضعیـف تـا عمـق ۱ میلیمتر است که به راحتی و با فرستادن عکس از طریق کامپیوتر به دستگاه، عکسی شفاف و با کیفیت عالی در اختیار خواهید داشت. دستگاه های حکاکی و برش  لیزری می توانند تصاویر افراد یا مناظر را با ظرافت و زیبایی خیره کننده ای بر روی سنگ حکاکی کنند. قیمت دستگاه حکاکی روی سنگ مناسب است و می تواند انواع تصاویر را روی انواع سنگ انجام دهد.

کاربردهای حکاکی لیزری سنگ

– حکاکی بر روی سنگهای ساختمانی، نما و سر درب ها با طـرح هـای اختصاصی

– حکاکی برروی انواع سنگ، سرامیک و کاشی

– حکاکی برروی پایه ها، مجسمه های سنگی و مولاژهای شبه سنگ ( رزین )

– حکاکی برروی سنگهای رومیزی

– حکاکی بر روی سنگهای تزیینی و نگین انگشتر

۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ