تور گرجستان ارزان | بهترین قیمت تور لحظه آخری هورام گشت
مسافرین محترم تور گرجستان، چنانچه قصد خرید بهترین و ارزانترین آفر تور گرجستان لحظه آخری را دارید و یا تمایل به رزرو تور گرجستان با قیمت مناسب را دارید، می توانید در این صفحه لیست قیمت هتل، تاریخ و پروازهای مختلف را مشاهده نمایید.

 

معرفی گرجستان

گرجستان یک کشور کوچک و زیبا در جنوب قفقاز است که با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و غذاهای معروف خود، مقصد جذابی برای گردشگران است. در زیر به برخی از جاذبه‌های گردشگری و ویژگی‌های گرجستان اشاره می‌کنم:

۱. تفلیس: پایتخت گرجستان که با قدمتی بیش از 1500 سال یکی از شهرهای قدیمی و زیبای اروپا است. در تفلیس شما می‌توانید به بازدید از قلعه ناریکلا، باغ‌های بوتانیکال، کلیساهای قدیمی و بازارهای محلی بپردازید.

۲. سیقناقی: این شهر قدیمی واقع در منطقه کاختی با بناهای باستانی و طبیعتی زیبا، یکی از جذاب‌ترین شهرهای گرجستان است.

۳. منطقه قفقاز: این منطقه که در شمال شرقی گرجستان واقع شده است، با طبیعتی بکر و زیبا، کوه‌هایی با ارتفاعات بالا و پرشکوه، رودخانه‌هایی بلند و غارهایی باستانی، یکی از جذاب‌ترین نقاط گردشگری گرجستان است.

۴. کازبگی: این شهر قدیمی در منطقه خاکتی با بناهای باستانی، بازارهای محلی و آثار باستانی، یکی از محبوب‌ترین شهرهای گرجستان برای بازدید مسافران است.

۵. آبشارها: گرجستان دارای آبشار‌های زیبایی است که به دلیل طبیعت بکر و زیبای شرایط طبیعی، شناوری، پرندگان و حیات وحش بسیار زیادی را در خود جای داده‌اند. برخی از مهم‌ ترین آبشارهای گرجستان شامل آبشارهای باتومی و ... است.

۶. غذاهای محلی: گرجستان با غذاهایی مشهور جهانی است. همچنین نوشیدنی‌ های محلی مانند چای گرجی،نوشیدنی‌ های متنوع و محلی یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد گرجستان است.

این تنها چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری و ویژگی ‌های گرجستان هستند و البته بسیاری دیگر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و صنعتی در این کشور وجود دارند. گرجستان با ترکیب طبیعت زیبا، تاریخ باستانی، فرهنگ محلی، غذاهای لذیذ و مردم خونگرم و مهمان ‌نواز، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در منطقه قفقاز و جهان است.
 

دلایل سفر به گرجستان

گرجستان یکی از کشورهایی است که با طبیعت زیبا، فرهنگ پویا و مردم خونگرم و مهمان‌ نواز، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. در زیر به برخی از دلایل سفر به گرجستان اشاره می‌کنم:

طبیعت زیبا: گرجستان دارای مناظر زیبا و متنوعی است که شامل کوهستان‌ های بلند، دره ‌های سبز، رودخانه‌ های زیبا و دریاچه‌ های آرامش‌بخش است. پیاده‌ روی در کوهستان ‌ها، طبیعت‌ گردی در دره‌ ها و شنا در دریاچه‌ ها از فعالیت‌ های محبوب گردشگران در گرجستان هستند.

تاریخ و فرهنگ: گرجستان دارای تاریخ و فرهنگ باستانی غنی است که به گردشگران تور گرجستان با قیمت مناسب فرصتی برای کاوش و شناخت بیشتر از تاریخ و فرهنگ این کشور می ‌دهد. شهرهای باستانی مانند تفلیس، متسختا، سیقناقی، باتومی، جاذبه‌های باستانی و تاریخی مهمی در این کشور هستند.

غذاهای لذیذ: غذاهای گرجستان شامل انواع خوراکی ‌های لذیذ و سنتی است که با استفاده از مواد خام تازه و ارگانیک تهیه می‌ شوند. از جمله غذاهای مشهور گرجستان می‌توان به خاچاپوری، خینکالی، کباب متسوادی، آجاپساندالی، بادریجانی نیگوزیت، سوپ خارچو، و چخخبیلی اشاره کرد.

پذیرایی و مهمان‌نوازی: مردم گرجستان از دیرباز به پذیرایی و مهمان‌ نوازی علاقه‌ مند بوده‌اند و این ویژگی برای گردشگران تور گرجستان ارزان قیمت یک تجربه بی‌ نظیر است. مردم گرجستان از جمله افرادی هستند که مسافرین را دوست دارند و با استقبال و دلسوزی از آنها پذیرایی می‌کنند.

هزینه سفر: هزینه سفر به گرجستان نسبتاً کمتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است و برای گردشگرانی که به دنبال یک سفر با هزینه مناسب هستند، گزینه خوبی است.

بنابراین، سفر به گرجستان برای تجربه طبیعتگردی و فرهنگ محلی، استراحت در طبیعت زیبا، لذت از غذاهای محلی، و تجربه پذیرایی و مهمان‌نوازی مردم محلی، یک تجربه بی ‌نظیر و خاص برای گردشگران خواهد بود.
 

تور گرجستان

گرجستان به عنوان مقصدی خارجی و ارزان قیمت و با احتساب نوسانات ارزی محسوب میگردد. کشور گرجستان سالانه گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط جهان، به سوی خود جذب می نماید. تور گرجستان شامل بازدید از جاذبه های گردشگری و بازدید از شهرهای تاریخی مانند تفلیس و باتومی و همچنین بازدید از دریاچه های زیبا و رودخانه ها و پارک های تفریحی و شهربازی های مختلف مانند بازی های آبی و پارگلایدینگ است. اگر قصد سفر به گرجستان را دارید می توانید از انواع تورهای گرجستان آژانس هورام گشت استفاده نمایید.
 

خدمات پکیج تور گرجستان آژانس هورام گشت

*بلیط هواپیما رفت و برگشت
*رزرو هتل گرجستان
*بیمه مسافرتی
*ترانسفر فرودگاهی
*تور لیدر فارسی زبان
 

انواع تورهای گرجستان آژانس هورام گشت

*تور گرجستان 3 شب و 4 روز
*تور گرجستان 4 شب و 5 روز
*تور گرجستان 7 شب و 8 روز
*تور ترکیبی گرجستان (تفلیس و باتومی) 7 شب و 8 روز

 

قیمت تور گرجستان

در تعیین قیمت تور گرجستان عوامل متعددی دخیل هستند، از جمله این عوامل می توان به قیمت بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، کیفیت و درجه هتل و زمان سفر و تعداد روزهای سفر اشاره کرد. در هنگام خرید تور گرجستان رعایت موارد گفته شده می تواند هزینه سفر به گرجستان را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

انواع آفرهای تور گرجستان آژانس هورام گشت

*تور گرجستان لحظه آخری
*تور گرجستان نوروز
*تور گرجستان تابستان 1402
 

تور گرجستان لحظه آخری

گاها در برخی از پیامک های تبلیغاتی یا شبکه های مجازی، تیترهای وسوسه انگیزی مشاهده میشود با عنوان هایی چون خرید تور گرجستان لحظه آخری، تور گرجستان دقیقه نودی، تور خیلی ارزان گرجستان، آفر تور گرجستان و ... این تورها تنها به یک دلیل ایجاد میشوند و آنهم نبود فرصت کافی است. در واقع امکانات تور های لحظه آخری همانند تورهای عادی است و هیچ گونه تفاوتی در ارائه خدمات پکیج وجود ندارد. در واقع شرکت های برگزار کننده تور، در صورتی که نتوانند ظرفیت خریداری شده را تکمیل نمایند مجبور به کاهش قیمت تور گرجستان می شوند. نبود فرصت کافی می تواند از معایب تورهای لحظه آخری باشد، یعنی اگر اقدام به خرید تور گرجستان لحظه آخری کردید باید در نظر داشته باشید که نه میتوانید کنسل کنید و نه زمان کافی برای آمادگی به سفر وجود دارد. و اگر هوشیارانه عمل کنید می توانید از طریق آژانس گردشگری هورام گشت، تور گرجستان با مناسبترین قیمت را خریداری کنید. 
 

تور گرجستان تابستان 1402

تابستان یکی از بهترین زمان‌ های سال برای سفر به گرجستان است. در این فصل، هوا گرم و خشک است و شرایط مناسبی برای بازدید از جاذبه‌ های گردشگری و تجربه فعالیت‌ های خارج از هتل وجود دارد. برای سفر به گرجستان در تابستان، می توانید به دنبال تورهای گردشگری باشید و با استفاده از خدمات آژانس مسافرتی هورام گشت، تور خود را خریداری نمایید. تورهای گردشگری به گرجستان در تابستان، شامل بازدید از شهرهای تفلیس، باتومی و ...، است. همچنین، در این تورها، می‌توانید از غذاهای محلی و سنتی گرجستان لذت ببرید، با مردم محلی آشنا شوید و فعالیت‌ هایی مانند پیاده‌ روی در کوهستان‌ ها، شنا در دریاچه ‌ها و بازدید از بازارهای محلی را تجربه کنید. در صورتی که می‌خواهید اقدام به خرید تور گرجستان ارزان قیمت کنید می توانید با شماره های موجود در سایت هورام گشت تماس حاصل فرموده و با کارشناسان در ارتباط باشید. برای سفر به گرجستان در تابستان، بهتر است قبل از سفر، از وضعیت آب و هوایی و شرایط رفت و آمد در این کشور آگاه شوید تا بتوانید با اطمینان بیشتری سفر خود را برنامه‌ ریزی کنید. 

 

فرودگاه گرجستان

*فرودگاه بین المللی شوتا روستاولی گرجستان 
 

تاریخچه گردشگری گرجستان

گرجستان یکی از کشورهایی است که تاریخ طولانی و غنی در صنعت گردشگری دارد. مردم گرجستان از دیرباز به گردشگری و مهمان‌ نوازی علاقه‌مند بوده‌اند و از طبیعت زیبای خود برای پذیرایی از مهمانان استفاده می‌ کردند. از قدیمی‌ترین شهرهای گردشگری گرجستان، شهرهای باستانی مانند کوتائیسی، گوری، تلاوی و زوگدیدی بودند که هنوز هم جاذبه‌های توریستی مهمی در گرجستان هستند.

در دوره شاهان گرجستان، صنعت گردشگری در این کشور به نقطه اوج خود رسید و امپراتوری‌ های بزرگی مانند امپراتوری روسیه و ایران، به گردشگری در این کشور اهمیت ویژه‌ای دادند. در این دوره، باغ‌ها، قصرها، مراتع سرسبز و مناطق توریستی دیگری در تفلیس، باتومی و سایر شهرهای گرجستان ساخته شد.

در دهه ‌های اخیر، با توسعه صنعت گردشگری در گرجستان و جذب گردشگران بیشتر، دولت گرجستان به دنبال توسعه صنعت گردشگری در کشور است. ایجاد امکانات گردشگری، افزایش شبکه راه‌ های ترانزیتی، ایجاد امکانات پذیرایی و اقامتی و توسعه تجهیزات گردشگری، از اقدامات اصلی دولت گرجستان در این زمینه است.

امروزه گردشگری یکی از صنایع اصلی گرجستان است و جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد این کشور دارد. گردشگران از سراسر جهان به گرجستان می‌آیند تا از طبیعت زیبا، تاریخ باستانی، فرهنگ محلی، غذاهای لذیذ و مردم خونگرم و مهمان‌ نواز این کشور لذت ببرند.
 

آب و هوای گرجستان

گرجستان دارای آب و هوای متنوعی است که به دلیل وسعت زمینی و موقعیت جغرافیایی آن، تاثیر بسیاری بر روی آن می‌گذارد. مناطق جنوبی کشور گرجستان دارای آب و هوای گرم و خشک است، در حالی که مناطق شمالی و شرقی آن، دارای آب و هوای سرد و کوهستانی هستند. همچنین، ارتفاعات بالا در برخی مناطق گرجستان نیز تاثیر بسیاری در آب و هوای آن دارند.

در فصل بهار، هوای گرجستان ملایم و خنک است و باغ ‌ها و مزارع پر از گیاهان بیابانی می‌شوند. در تابستان، هوا گرم و خشک است و در مناطق کوهستانی نیز خنک است. در پاییز، هوا خنک و خشک است و برگ‌ های درختان تغییر رنگ می‌دهند. در زمستان، هوای سرد و برفی است و در برخی مناطق کوهستانی تا چند متر برف نیز می ‌بارد.

با توجه به اینکه هوای گرجستان در طول سال متغیر است، بهتر است قبل از سفر به این کشور و تماشای جاذبه‌های گردشگری، از وضعیت آب و هوای آن در همه فصول سال آگاه شوید تا بتوانید بهترین تجربه را در سفر خود داشته باشید.
 

بهترین رستوران های گرجستان

غذاهای گرجستانی دارای مزه‌ های بسیار خوشمزه و اصیل هستند و به همین دلیل، گردشگران بسیاری به دنبال رستوران‌ های خوب و معروف در گرجستان هستند. در زیر به برخی از بهترین رستوران‌های گرجستان اشاره می‌کنم:


*رستوران اِزو Ezo تفلیس: این رستوران به سرو انواع غذاهای گرجی و اروپایی می پردازد.
*رستوران سیسکویلی Tsiskviliتفلیس: این رستوران به سرو انواع غذاهای سنتی و اصیل گرجی می پردازد.
*رستوران ساخاچاپور Sakhachapure تفلیس: این رستوران به سرو انواع مختلف خاچاپوری با طعم ها و شکل های مختلف با قیمتی منصفانه میپردازد.
*رستوران زاخار زاخاریچ Zakhar Zakharich تفلیس: این رستوران به سرو انواع خینکالی، دامپلینگ معروف گرجی می پردازد.
*رستوران ماپشالیا Mapshalia تفلیس: این رستوران به سرو انواع غذاهای گرجی می پردازد.

 

بهترین هتل های گرجستان

گرجستان دارای هتل‌های بسیار زیبا و متنوعی است که می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، انتخاب کنید. در زیر به برخی از بهترین هتل‌ های گرجستان اشاره می‌کنم:

*هتل ماریوت تفلیس
*هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
*هتل آیوتا تفلیس
*هتل پرفرنس هیولینگ تفلیس
*هتل آمری پلازا تفلیس