پرسناژ

دستگاه لیزر | ماشین لیزر | دستگاه برش لیزر و حکاکی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دستگاه برش لیزری آلومینیوم

کاربرد های برش لیزری فلزات و آشنایی با دستگاه های برش لیزری آلومنیوم

بیشتر شرکت ها در مورد برش ورقه های آلومینیوم مشکل دارند زیرا برش آن کمی دشوار است. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد. برخی از این دلایل عبارتند از:



گاز کمکی:

 بیشتر شرکت هایی که خدمات برش را ارائه می دهند تنها از گاز اکسیژن استفاده می کنند. این موضوع بدین معناست که آنها نمی توانند آلومینیوم را با دقت کافی برش دهند زیرا گاز نیتروژن باید مورد استفاده قرار گیرد تا برش قابل قبولی فراهم شود. برش با گاز نیتروژن  بسیار پرهزینه است. ما از سیستم تولید کننده گاز نیتروژن استفاده می کنیم که باعث ایجاد برش دقیق تری در ورقه های آلومینیوم می می شود.



برآمدگی:

از آنجایی که آلومینیوم نسبت به فولاد ضد زنگ و سایر فلزات نرم تر است، به هنگام برش دردسرساز خواهد شد. با اینحال، افرادی که در زمینه برش لیزری تجربه کافی را دارند  از تنظیمات پیشرفته تری  برای کنترل سرعت، فشار گاز و تمرکز لیزر استفاده می کنند تا برش قابل قبولی ایجاد شود.



مواد انعکاسی:

برخی از شرکت های برش لیزری در مورد برش ورقه های آلومینیوم مردد هستند زیرا این فلز ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند. به همین خاطر است که برش ورقه های آلومینیومی ممکن است باعث بازگشت انعکاس از فلز به سمت دستگاه لیزر  شود و به آن آسیب وارد نماید. خوشبختانه دستگاه های برش لیزری  جدیدتر سنسورهای پیشرفته ای دارند که به هنگام انعکاس،دستگاه لیزر را خاموش می کند. این موضوع به اپراتور اجازه می دهد تنظیمات را قبل از بروز مشکل تغییر دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های برش لیزری به وبسایت شرکت بین المللی پرسناژ مراجعه کنید

www.personageco.com

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

تعمیر و نگهداری پرینترهای رنگی یو وی

تعمیر پرینتر فلت بد و تعمیر پرینتر فلزات
در زیر به معرفی تعدادی از ایراداتی خواهیم پرداخت که ممکن است پرینتر های فلت بد  یا پرینتر های uv  با آن مواجه شوند. در ادامه نیز راه کار های مقابله با آن ها به روشنی بیان شده است.
 1 - جوهر پرینتر رنگی یو وی متوقف می شود:
تجزیه و تحلیل: ممکن است مشکلی در نازل ایجاد شده باشد، تنطیمات ولتاژ کاری نازل درست نباشد؛ جوهر به خوبی کار نکند؛ تنظیم فشار منفی به درستی انجام نشده باشد.
راه حل: جوهر را مورد بررسی قرار دهید، نازل را تمیز کنید؛ ولتاژ کاری هد پرینتر رنگی uv را بررسی کنید؛ نازل را با فرایند مکش تمیز کنید، جوهر موجود را با جوهرهای با کیفیت تعویض نمایید؛ مقدار فشار منفی را بر روی مقدار مناسب تنظیم کنید.



 2- اثر چاپ در پرینتر رنگی فلزات ضعیف است:

تجزیه و تحلیل: ممکن است مشکلی در ارتفاع حامل، مسافت نازل و نیز ماده مورد نظر وجود داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که نازل به درستی کالیبره نشده باشد.
راه حل: ارتفاع حامل را تنظیم کنید،ممکن است فن یا تهویه به درستی کار نکند پس آن را مورد بررسی قرار دهید. ماده و نازل را تغییر دهید.
 تنظیم مجدد بوت در حامل دوباره به حالت اول بر نمی گردد:
تجزیه و تحلیل: ممکن است مشکلی در hall switch ایجاد شده باشد، خطوط SCSI مشکل داشته باشد، کارت PCI کار نکند، صفحه Servo کار نکند.

راه حل: برای اینکه بتوانید این موقعیت را مدیریت کنید باید hall switch را جایگزین نمایید. همچنین می توانید خطوط SCSI، کارت PCI یا صفحه Servo را تعویض نمایید.



3-  پرینترفلت بد آشفته و در هم ریخته است:
تجزیه و تحلیل: فرایند انتقال داده ها با مشکل مواجه شده است، سیم ها شل شده یا کار نمی کند. فیبر نوری و کارت PCI به درستی کار نمی کند. مشکلی در فرایند پردازش تصاویر وجود دارد.

راه حل: ترتیب قرار گیری نازل را می توانید برای یک نازل یا نازل ها بررسی کنید. کابل ها را جایگزین کنید یا عیب یابی نمایید. فیبر، کارت PCI و صفحه کوچک را جایگزین کنید. تصویر را دوباره بارگذاری نمایید.



4- صفحه پرینتر رنگی فلزات  حرکت نمی کند:

تجزیه و تحلیل: ممکن است مشکلی در منبع برق وجود داشته باشد. سنسور به درستی کار نکند، ماده سنگین باشد.
راه حل:سوکت ولتاژ را محکم تر کنید، کابل برق را جایگزین نمایید. سوییچ؛ سنسور مادون قرمز یا صفحه پارچه را تعویض نمایید.

در پایان میتوانید جهت آشنایی بیشتر با خدمات شرکت بین المللی پرسناژ از بخش های زیر دیدن کنید


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه برش لیزری  و  دستگاه لیزری  به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.personageco.com

۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ