پرسناژ

دستگاه لیزر | ماشین لیزر | دستگاه برش لیزر و حکاکی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

طراحی های کوچک برش لیزری- ایجاد تکه های بسیار کوچک

خدمات برش لیزری
زمانی که سفارش خدمات برش لیزر  از مشتری دریافت می شود،بایستی به جزیئات عملیات برش لیزر توجه زیادی شود، حتی  قطعات و بخش های کوچک  کار نیز باید در نظر گرفته شود.

تنها یک استثنا برای انواع دستگاه های لیزر وجود دارد و آن هم قطعات بسیار ریزی است که معمولا کوچکتر از ۵ میلی متر هستند که ممکن است در بستر دستگاه برش لیزری گیر کنند.

مشکلی که در مورد از دست دادن چنین قطعات کوچکی وجود دارد به روش برش لیزری بر می گردد. ورقه ای از مواد قابل برش بر روی بستری قرار می گیرد که شبیه لانه زنبور است. این ساختار باعث می شود ماده مورد نظر بدون اینکه بیش از حد گرم شود در بستر قرار گیرد و امکان آتش سوزی آن به حداقل برسد. البته این بستر معایبی نیز خواهد داشت و آن هم این است که قطعات بسیار ریز که برش لیزری داده می شوند در این لانه های زنبوری قرار می گیرند و گیر می کنند.

به عنوان یک قانون کلی در خدمات برش لیزر فلزات و برش لیزری غیر فلزات ، هر چیزی که اندازه کوچک تری داشته باشد ممکن است در این بستر گیر کند. اگر شما نیز چندین تکه کوچک در طراحی خود دارید، توصیه می کنیم طراحی های اضافی را بر روی ورقه خود قرار دهید تا در صورت از دست دادن برخی از آنها، بتوان از موارد دیگر استفاده کرد.

موارد دیگری که شاید بتواند راهنمای شما در استفاده از دستگاه های لیزر باشد به شرح زیر می باشد

تعمیرات دستگاه لیزر
فروش دستگاه های حکاکی لیزری
پرداختکاری فلزات
خدمات حکاکی لیزر

پرینتر فلت بد

دستگاه لیزر حکاکی

۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ

حکاکی جوایز با استفاده از سیستم های لیزری

سیستم های لیزری برای حکاکی جوایز، پلاک ها و محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های لیزری Epilog برای اولین بار برای کار در صنعت جوایز توسعه داده شد اما امروزه در صنایع و بازارهای مختلفی به کار می رود. از این دستگاه های لیزر می توان برای حکاکی آسان تصاویر، لوگوها یا متن بر روی جوایز استفاده کرد. با استفاده از این سیستم ها می توان جوایز منحصر به فردی تولید کرد.

برای اینکار باید با چه برنامه طراحی آشنا باشم؟

شاید بتوان گفت زیبایی سیستم های لیزری Epilog در این است که استفاده آسانی دارند. هیچ محدودیتی برای انتخاب نرم افزار طراحی ندارید. شما می توانید از هر نرم افزاری که دوست داشتید استفاده کنید. نرم افزارهایی همچون کورل دراو، ایلاستریتور و اتوکد با این لیزرها به خوبی کار می کنند.
آیا برای استفاده کردن از دستگاه لیزر حکاکی باید یک هنرمند باشم؟
قطعا چنین نیست. ما کاربرانی را داریم که مهارت های طراحی متفاوتی دارند و در حال حاضر توانسته اند نقش ها و طرح های زیبایی بر روی جوایز حک کنند. اگر بتوانید مهارت های اساسی را به دست آورید قادر خواهید بود برای لیزر خود طراحی خوبی انجام دهید و سپس بر روی جوایز طرح زیبای خود را حک نمایید.

جوایز سفارشی خود را ایجاد کنید:

شما می توانید از جوایزی استفاده کنید که برای حکاکی آماده هستند. این جوایز دارای طرح های از پیش تعریف شده ای می باشند. همچنین قادر هستید از خلاقیت خود برای ترکیب مواد و ایجاد یک طرح استفاده نمایید. با استفاده از خلاقیت و انتخاب های عالی قادر خواهید بود جوایز منحصر به فرد و جذابی ایجاد کنید.

از کجا می توانم جوایزی برای حکاکی خریداری کنم؟
ما شرکت های متعددی را پیشنهاد می کنیم که می توانند جوایز ساده و بدون حکاکی را در اختیار شما قرار دهند.
آیا می توان با  دستگاه لیزری کارهای دیگری انجام داد؟

بله. شما می توانید کارهای چوبی بسازید یا هدایای تبلیغاتی تولید کنید . با استفاده از این سیستم ها ، قادر خواهید بود طیف وسیعی از محصولات را برای کسب وکارهای مختلف ایجاد نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حکاکی لیزری فلزات ، حکاکی لیزری غیر فلزات  و برش لیزری فلزات به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.personageco.com
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت پرسناژ