تور بدروم ارزان | بهترین قیمت تور لحظه آخری هورام گشت
مسافرین محترم تور بدروم، چنانچه قصد خرید بهترین و ارزانترین آفر تور بدروم لحظه آخری را دارید و یا تمایل به رزرو تور بدروم با قیمت مناسب را دارید، می توانید در این صفحه لیست قیمت هتل، تاریخ و پروازهای مختلف را مشاهده نمایید.

 


معرفی بدروم 

بدروم شهری در جنوب غربی ترکیه است و در استان موغله واقع شده است. این شهر یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تفریحی در ترکیه است و با وجود جاذبه ‌های گردشگری فراوان و تاریخی ‌اش، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. 
بدروم دارای آب و هوای گرم و خشک است که در فصل تابستان بسیار دل‌‌ انگیز می‌باشد. شهر بدروم دارای سواحل زیبا و دریایی آرام است که گردشگران برای شنا، غواصی و سایر ورزش‌ های آبی به این مقصد دلپذیر سفر می کنند. بدروم دارای بازارچه‌ هایی است که محصولات محلی و صنایع‌ دستی ترکیه را به فروش می‌رسانند. در این بازارچه ‌ها می‌توانید از انواع صنایع دستی نظیر قالی، کفش، جواهرات، پوستر، فرش و غیره را پیدا کنید. به طور کلی، بدروم شهری زیبا و پر از جاذبه‌ های گردشگری است که برای گردشگرانی که به دنبال تجربه فرهنگ و تاریخ های متفاوت هستند، بسیار جذاب است.
 

دلایل سفر به بدروم

بدروم یکی از مقصدهای محبوب تفریحی در ترکیه است که دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی است. در زیر به برخی از دلایل سفر به بدروم اشاره می‌کنم:
1- سواحل زیبا: بدروم دارای سواحل بسیار زیبا و دریایی آرام است که برای شنا، غواصی و سایر ورزش‌ های آبی بسیار مناسب است. 
2- بازارچه ‌های محلی: در بدروم بازارچه‌هایی وجود دارند که محصولات محلی و صنایع‌ دستی ترکیه را به فروش می‌رسانند. در این بازارچه ‌ها می‌توانید انواعی از صنایع دستی نظیر قالی، کفش، جواهرات، پوستر، فرش و غیره را پیدا کنید.
3- باستان ‌شناسی: بدروم دارای تاریخ غنی است و دیدنی‌ هایی نظیر آمفی‌ تئاتر بزرگ بدروم، معابد یونانی، موزه‌ های باستانی و غیره را می‌توانید در آن پیدا کنید.
4- غذاهای محلی: بدروم دارای غذاهای محلی و سنتی ترکیه است که بسیار خوشمزه و متنوع هستند. در بعضی از رستوران‌ ها و فروشگاه‌های محلی می‌ توانید این غذاهای خوشمزه را تجربه کنید.
5- تفریحات شبانه: بدروم دارای تفریحات شبانه فراوانی است که شامل رستوران‌ ها، کافه ‌ها، کلوپ‌ های شبانه و غیره می‌شود.

به طور کلی، بدروم شهری زیبا و پر از جاذبه‌ های گردشگری است که برای گردشگرانی که به دنبال تجربه فرهنگ و تاریخ هستند، بسیار جذاب است.


تور بدروم

بدروم یکی از مقصدهای محبوب توریستی در ترکیه است و سالانه تورهای بسیاری به این مقصد برگزار می شود. تورهای بدروم شامل خدماتی است که در ادامه به آن می پردازیم. یکی از دلایل محبوبیت بدروم این است که در سفر به بدروم نیازی به ویزا ندارید. البته زیبایی های این شهر زیبا مثال زدنی است. همه اینها در کنار هتل های با کیفیت بدروم در پکیج تور بدروم با قیمت مناسب توانسته سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب نماید. برای رزرو تور بدروم، می‌توانید با آژانس‌ مسافرتی هورام گشت مراجعه کنید و با مشاوران در مورد جزئیات تور، هزینه‌ها، هتل‌ها و سایر موارد صحبت کنید. 


خدمات پکیج تور بدروم هورام گشت

*بلیط هواپیما رفت و برگشت
*رزرو هتل بدروم
*بیمه مسافرتی
*ترانسفر فرودگاهی
*تور لیدر
 

تور بدروم ارائه شده توسط هورام گشت

*تور بدروم 6 شب و 7 روز با خدمات BB
*تور بدروم 6 شب و 7 روز با خدمات ALL
*تور بدروم 6 شب و 7 روز با خدمات UALL


قیمت تور بدروم

در تعیین قیمت تور بدروم عوامل متعددی دخیل هستند که از آن میان می توان به درجه و کیفیت هتل، نوع ایرلاین، فصل سفر، تعداد روزهای سفر و ... عموما هزینه تور بدروم مانند بسیاری از تورهای دیگر در مسیر های مختلف، در ایام تعطیل مانند تعطیلات نوروز، کریسمس و در تابستان بالاتر از روزهای عادی سال است. پس شما، مسافر محترم با مراجعه به وب سایت گردشگری هورام گشت و با دیدن انواع قیمت تور بدروم ارزان میتوانید با مشاورین تماس حاصل نموده و از جزییات سفر مطلع شوید.
 

انواع آفر تور بدروم آژانس هورام گشت

*تور بدروم لحظه آخری
*تور بدروم نوروز
*تور بدروم تابستان 1402
 

تور بدروم لحظه آخری

گاها در برخی از پیامک های تبلیغاتی یا شبکه های مجازی، تیترهای وسوسه انگیزی مشاهده میشود با عنوان هایی چون خرید تور بدروم لحظه آخری، تور بدروم دقیقه نودی، تور خیلی ارزان بدروم، آفر تور بدروم و ... این تورها تنها به یک دلیل ایجاد میشوند و آنهم نبود فرصت کافی است. در واقع امکانات تور های لحظه آخری همانند تورهای عادی است و هیچ گونه تفاوتی در ارائه خدمات پکیج وجود ندارد. در واقع شرکت های برگزار کننده تور، در صورتی که نتوانند ظرفیت خریداری شده را تکمیل نمایند مجبور به کاهش قیمت تور بدروم می شوند. نبود فرصت کافی می تواند از معایب تورهای لحظه آخری باشد، یعنی اگر اقدام به خرید تور بدروم لحظه آخری کردید، باید در نظر داشته باشید که امکان کنسلی وجود ندارد و زمان کافی برای بستن چمدان وجود ندارد. و اگر هوشیارانه عمل کنید می توانید از طریق آژانس گردشگری هورام گشت، تور بدروم با مناسب ترین قیمت را خریداری کنید.


تور بدروم تابستان 1402

تور بدروم در فصل تابستان یکی از محبوب‌ترین تورهای تفریحی در ترکیه است. در فصل تابستان، آب و هوای بدروم گرم و خشک است و سواحل زیبای آن، فرصت بسیاری را برای ورزش ‌های آبی و تفریحی فراهم می‌ کند. همچنین در فصل تابستان، تورهای بدروم شامل برنامه‌ های تفریحی شاد و جذاب نظیر کنسرت‌ ها، جشنواره‌ ها، بازی‌ های ورزشی و تفریحی، تورهای قایقرانی، غواصی، شنا و سایر ورزش‌ های آبی می‌شوند. برای رزرو تور بدروم در فصل تابستان، می ‌توانید با آژانس هورام گشت، تماس و با مشاوران در مورد برنامه‌ های تفریحی، هزینه‌ ها، هتل‌ ها و سایر موارد صحبت کنید. بهتر است قبل از رزرو تور، جزئیات کامل تور را با دقت بررسی کنید تا از انتخاب درست و برنامه‌ ریزی مناسب برای سفرتان اطمینان حاصل کنید. 
 

تور بدروم از شهرهای مختلف ایران

شرکت هورام گشت برای کسانی که قصد خرید و رزرو تور بدروم از شهری به جز پایتخت را دارند، خبرهای خوبی دارد! امکان ارائه خدمات تور بدروم به صورت مستقیم از اکثر شهرهای ایران در هورام گشت فراهم شده است که بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ارتباط تلفنی می‌توانید اقدام به رزرو و خرید تور بدروم نمایید. برخی از شهرهایی که امکان دریافت تور مستقیم بدروم را دارند شامل:

*تور بدروم از تبریز
*تور بدروم از شیراز
*تور بدروم از مشهد
*تور بدروم از اصفهان

تور بدروم با پرواز مستقیم
تور بدروم با پرواز مستقیم نیز انجام می‌شود که مدت زمان این پرواز حدودا 4 ساعت است. در هورام گشت تور بدروم پرواز مستقیم با این سه هواپیمایی قابل رزرو و خرید است:

*تور بدروم با پرواز قشم ایر
*تور بدروم با پرواز فلای برد
*تور بدروم با پرواز آسمان


فرودگاه بدروم

*فرودگاه بین المللی میلاس-بدروم (Milas-Bodrum Airport)


تاریخچه گردشگری بدروم

تاریخچه گردشگری بدروم به قدمتی بیش از 2500 سال برمی‌ گردد. در زمان‌ های باستان، بدروم با نام هلیکارناسوس شناخته می‌شد و یکی از پر آوازه‌ ترین شهرهای یونان باستان بود. شهر بدروم در طول تاریخ از دانش، هنر، و فرهنگ یونانی‌ ها، رومی‌ ها، بیزانسی‌ ها، اسلامی‌ ها و عثمانی‌ ها تأثیر پذیرفته است و این باعث شد که در تمامی دوران‌ های تاریخی، شهر بدروم یکی از محبوب‌ترین مقصد های تفریحی باشد.
در قرون وسطی، بدروم به دلیل موقعیت جغرافیایی و شهرت حمام‌ هایش، جذابیت دوباره‌ای پیدا کرد. اما به محض شروع جنگ جهانی اول، گردشگری در بدروم کم شد و تا دهه 1950 کمترین توجهی به آن شده بود. پس از آن، با رونق بخش صنعت گردشگری در ترکیه، بدروم دوباره به عنوان یکی از محبوب‌ ترین مقصدهای تفریحی ترکیه شناخته شد و به شهری با زیرساخت ‌های بسیار خوب برای گردشگری تبدیل شد.

امروزه، بدروم همچنان یکی از محبوب ‌ترین مقصد های تفریحی در ترکیه است و با وجود تاریخ و فرهنگ بسیار غنی، سواحل زیبا و جاذبه‌ های گردشگری فراوان، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می‌کند.

آب و هوای بدروم
بدروم دارای آب و هوای گرم و خشک است که در فصل تابستان بسیار دل‌‌انگیز می‌باشد. دمای هوا در تابستان در حدود 35-40 درجه سانتی‌ گراد است و در فصل زمستان نیز دمای هوا در حدود 10-15 درجه سانتی‌ گراد است. 
در فصل بهار، هوای بدروم خنک و مطبوع است و باغ‌ها و پارک‌ها با گل‌ها و بوته‌های گل‌دار پوشیده می‌شوند. در فصل پاییز نیز هوای بدروم خنک و ملایم است و برگ‌های درختان زرد و قرمز می‌شوند. 
در کل، بهترین زمان برای بازدید از بدروم، فصل تابستان است. در این فصل، هوای گرم و خشک، سواحل زیبا و دریایی آرام، و فرصت‌های بسیاری برای ورزش‌های آبی و تفریحی، برای گردشگران فراهم می‌شود.


بهترین رستوران های بدروم

بدروم دارای رستوران‌های بسیار زیبا و خوشمزه است که بهترین غذاهای ترکیه را ارائه می‌دهند. در زیر به برخی از بهترین رستوران‌های بدروم اشاره می‌کنم:

*رستوران هوکانین یِری بدروم (Hoca’nın Yeri Restaurant): این رستوران به سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی به جز غذاهای دریایی می پردازد.
*رستوران مِمِدوف بدروم (Memedof Restaurant): این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای می پردازد.
*رستوران میام (Miam) بدروم: این رستوران به سرو انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای می پردازد.
*رستوران میموزا (Mimoza) بدروم: این رستوران در کنار آب است و به سرو انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای می پردازد.
*رستوران هوکانین یری (Hoca’nın Yeri) بدروم : این رستوران به سرو انواع غذاهای ترکی می پردازد.
*رستوران اورفوز (Orfoz) بدروم: این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی بدروم می پردازد.
 

بهترین هتل های بدروم

بدروم دارای هتل‌های بسیار زیبا و لوکسی است که برای اقامت در آن‌ها توصیه می‌شود. در زیر به برخی از بهترین هتل‌های بدروم اشاره می‌کنم: 

*هتل مای الا بدروم
*هتل رویال آرنا بدروم
*هتل ووگ بدروم
*هتل لابلانش آیلند بدروم
*هتل تایتانیک بدروم
*هتل بایا بدروم
*هتل آستریا ریزورت بدروم