از بین بردن مو های زاید با لیزر | لیزر مو های زائد
بیشتر افراد  از واژه لیزر می ترسند و از آن واهمه دارند.  در دنیای امروزی، این کار بسیار ساده تر شده است.  ما تلاش می کنیم تجربه کار با لیزر را بسیار ساده تر کنیم. و کاربرد های دستگاه لیزر را برای شما بیان کنیم .
حذف موهای زائد با لیزر چگونه انجام می شود؟
حذف موهای زائد با لیزر تکنیکی است که از پرتو نور متمرکز برای نفود به فولیکول های مو استفاده می کند. نور توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو  جذب می شود و مو را در داخل فولیکول تخریب می نماید.
حذف موهای زاید با لیزر
مزایای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد:
دقت:  بر خلاف استفاده از روش های سنتی همچون موم یا کاربرد تیغ؛ حذف موهای زائد با لیزر موها را هدف قرار می دهد و باعث می شود آسیبی به پوست اطراف وارد نشود. اگرچه  ممکن است حساسیتی در این ناحیه وجود داشته باشد اما تنها فولیکول مو توسط لیزر هدف قرار داده می شود. به عنوان مثال استفاده از تیغ می تواند به پوست آسیب وارد کند. استفاده از موم نیز باعث قرمز شدن پوست و تورم آن می شود.
سرعت: ماشین لیزر می تواند در عرض چند ثانیه حجم وسیعی از موها را هدف قرار دهد. دربرخی از موارد نواحی کوچک همچون لب بالایی را می توان در عرض چند ثانیه درمان کرد.  نواحی بزرگ  به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.
راحتی: بعد از چهار الی شش جلسه، بیشتر افراد متوجه حذف دائمی موهای خود می شوند. اگرچه رسیدن به نتایج بهتر به زمان بیشتری نیاز دارد اما حذف لیزری باعث ایجاد یک آرامش روحی و روانی در فرد می گردد زیرا مطمئن است موهای ناخواسته به زودی از بین خواهند رفت.
به خاطر داشته باشید که اثرات لیزر بر روی پوست های مختلف، متفاوت خواهد بود. به همین خاطر باید مطمئن شوید از یک پزشک متخصص کمک می گیرید.